قوانین سامانه پیام کوتاه

لازمه استفاده از سرویس های تافاسافت ، پذیرفتن قوانینی است که در ذیل به صورت کامل ذکر شده است و هر کاربر می بایست این قوانین را به صورت کامل مطالعه کرده و سپس سفارش پنل پیامک خود را ارسال نماید .

ماده ۱ : برای سفارش پنل پیامک ، کلیه کاربران می بایست اطلاعات مورد نیاز مانند ، نام – نام خانوادگی – شماره تلفن تماس – آدرس کامل پستی – کد ملی و شماره شناسنامه را در اختیار تافاسافت قرار داده ( در فرم سفارش از کاربر دریافت میگردد) و پس از بررسی و تایید اطلاعات ثبتی ، و پرداخت هزینه سامانه ، نام کاربری و رمز عبور پنل پیامک ، در اختیار کاربر مورد نظر قرار میگیرد .

ماده ۲ : ارسال پیامک با محتواهای زیر ممنوع و خلاف قوانین می باشد :

  • ۱- انتشار اطلاعات محرمانه مملکتی ، اطلاعات محرمانه اشخاص ثالث ، مطالب نفرت آمیز ، …. ، غیر اخلاقی و غیر قانونی در متون پیامک های ارسالی خود .
  • ۲- پیشنهاد و یا تشویق به هر نوع فعالیت غیر قانونی مجاز و همچنین جهت دهی به مسائل مملکتی مانند : شرکت در انتخابات نامزد های مختلف ، تحریک افکار عمومی برای شورش در کشور و مسائلی از این دست .
  • ۳- استفاده از متون خلاف شئونات اخلاقی و مذهبی .
  • ۴- استفاده از متون مربوط به مطالب مستهجن ، افترا آمیز ، دشنام و خارج از اخلاق یا بی حرمتی به مقدسات فرهنگی و مذهبی.
  • ۵- بیان لطیفه هایی که منجر به اهانت به هم وطنان و یا اقشار خاص گردد و خلاف شئونات اخلاقی باشد .
  • ۶- ارسال لینک سایتهای غیر قانونی و غیر اخلاقی و مبتذل و همچنین سایتهائی که به اشکال مختلف روابط و رفتارهای فرهنگی و اخلاقی و عرفی و قانونی جامعه را پایمال نماید .
  • ۷- ارسال هرگونه پیامک تبلیغاتی در زمینه انواع داروهای گیاهی ، ترک اعتیاد ، چاقی و لاغری و پزشکی غیرقانونی می باشد و نیاز به کسب مجوز می باشد ، در صورت ارسال هرگونه پیامک در این باره پیگرد قانونی خواهد داشت. در صورت نیاز به ارسال این گونه پیامک ها با بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید .
  • ۸- ارسال هرگونه پیامک تبلیغاتی در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی و پزشکی غیرقانونی بوده و نیاز به کسب مجوز می باشد ، ارسال این گونه پیامک های پیگرد قانونی خواهد داشت . در صورت نیاز به ارسال این گونه پیامک ها با بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید ، تبلیغات شبکه ها و یا برنامه های ماهواره ای نیز غیرقانونی می باشد .
  • ۹- ارسال پیامک های به دور از واقعیت حتی به قصد شوخی با دوستان و آشنایان غیرقانونی می باشد و پیگرد قانونی دارد .

ماده ۳ : کلیه پیامک های ارسال شده ، توسط واحد پشتیبانی تافاسافت بررسی و در صورت مشاهده پیامک هایی که شامل موارد ذکر شده در ماده ۲ باشد ، قوانین زیر بر آن اعمال خواهد شد .

  • فوراً دسترسی کاربر به سیستم و سرویس و پنل پیامک و سایر سرویس هایش قطع خواهد شد .
  • اطلاعات کاربر جهت پیگیری بیشتر ، برای ستاد جرایم رایانه ای و همچنین در صورت نیاز مراجع قضایی ارسال خواهد شد .
  • در صورتیکه از مقررات سایت و مقررات جمهوری اسلامی ایران تخطی نمائید ، مسئولین تافاسافت می توانند بدون اخطار قبلی سیستم وب سرویس و پنل پیامک شما را مسدود و عضویت شما را به حالت تعلیق در آورند .

ماده ۴ : تافاسافت تحت هیچ شرایطی مسئولیت خسارتهای وارده در اثر اعتماد و اتکا به اطلاعات قرار گرفته در پیامک های ارسالی را نمی پذیرد .

ماده ۵ : مسئولیت تمامی پیامک های ارسالی ، به صورت کامل بر عهده شخص سفارش دهنده پنل پیامک بوده و تافاسافت هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای ارسالی آن کاربر مربوطه ندارد .

ماده ۶ : تافاسافت می تواند هر قسمتی از این توافقنامه را در هر موقع تغییر دهد. متن توافقنامه همواره بر روی سایت تافاسافت قابل ملاحظه بوده و در صورتیکه در هر زمان با این قرارداد مخالفت داشته باشید می توانید از عضویت این سایت انصراف دهید .

ماده ۷ : تافاسافت سرویس حاضر را به همان شکلی که هست ارائه می نماید و موظف است در همه حال سامانه خریداری شده را تا زمان تمدید مجدد سرویس ، در اختیار مشتری قرار دهد .

ماده ۸ : تافاسافت دارای قسمت پشتیبانی (داخل سامانه) می باشد و تلاش خود را همواره جهت ارائه خدمات مطلوب می نماید ولیکن تعهدی نسبت به سرعت پاسخگوئی ، عدم پاسخگوئی به سوالات و غیره ، به علت حجم تماسها ندارد. همچنین مشتری تنها می بایست از طریق بخش تیکت در سامانه خود درخواست پشتیبانی ارسال نماید .

ماده ۹ : با توجه به استفاده از خطوط ۳۰۰۰ و ۱۰۰۰ و عدم برگشت هزینه پیامک های نرسیده در این اپراتورها، تافاسافت مسئولیتی در قبال پیامک های نرسیده ندارد و تنها هزینه پیامک هایی که وضعیتشان به صورت نرسیده به مخابرات است قابل برگشت میباشد.

ماده ۱۰ : تافاسافت در زمان های حساس و اضطراری، از طریق پیام های داخلی در سامانه و همچنین پیامک به مشترکین ، شرایط مورد نظر را به اطلاع کلیه مشترکین خواهد رساند. در صورتی که مشترک بدون توجه به شرایط اعلام شده ، پیامک تکی ، گروهی و … ارسال نماید ، و پیامک های ارسالی به دست مخاطبین مورد نظر نرسیده باشد ، مسئولیتی متوجه تافاسافت نخواهد بود. همچنین مشترک می بایست شرایط را پذیرفته و تا اطلاع بعدی از ارسال پیامک خودداری نماید .

ماده ۱۱در صورتی که حساب کاربری مشترکی به دلیل هر گونه تخلف غیر فعال شود، مشترک باید ظرف یک هفته تعهد نامه دریافتی را تکمیل کرده و بعد از امضا و اثر انگشت برای واحد امور مشترکین تافاسافت ارسال نماید. در صورت تخطی مجدد از قوانین تافاسافت و ارسال پیامک های غیر متعارف، اطلاعات و مدارک شخص متخلف، بدون اطلاع قبلی در اختیار ستاد مبارزه با جرایم رایانه ای و اینترنتی و همچنین در صورت نیاز مراجع قضایی خواهد شد .

ماده ۱۲ : گارانتی رضایت ضمانتی است برای کیفیت سرویس های تافاسافت، به همین منظور مشترکین تافاسافت تا ۳روز پس از پرداخت هزینه سرویس ها می توانند با اعلام نارضایتی از خدمات ارائه شده، استفاده از سرویس های تافاسافت را پایان دهند. لذا هزینه خط اختصاصی (حتی خط هدیه) به همراه ۲۰درصد هزینه خدمات کسر و مابقی هزینه، بصورت کامل برگشت داده می شود. (خط اختصاصی به نام مشترک ثبت شده است و هزینه آن قابل برگشت نیست.)

ماده ۱۳ : هزینه های پرداخت شده در این سامانه به هیچ عنوان قابل برگشت نمی باشد . لذا قبل از پرداخت هر گونه وجه از واریزی مربوطه اطمینان حاصل بفرمایید .